دو ورودی و دو خروجی در پنجره زمستانی استقلال
98548
کار خریدهای سوم و چهارم  آبی سخت است!
20 بهمن 1402 10:22
استقلال تا اینجا در نقل و انتقالات زمستانی 2 خروجی قطعی و به همان تعداد ورودی داشته است. 

روزنامه گل

استقلال تا اینجا در نقل و انتقالات زمستانی 2 خروجی قطعی و به همان تعداد ورودی داشته است. سعید مهری پس از فسخ قرارداد راهی آپوئل قبرس شد تا زیرنظر ریکاردو ساپینتو پرتغالی به فوتبالش ادامه دهد. همچنین کوین یامگا هم دچار آسیب دیدگی شدید شده و برای نیم فصل دوم قادر به همراهی استقلال نیست و نامش از لیست خارج خواهد شد. در مقابل این دو نفر، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی جذب شده اند. به این ترتیب استقلال فعلا در لیست بزرگسالان خود جاییی برای خرید تازه ندارد.

دربین گزینه های ایرانی هم حسین گودرزی(شمس آذر قزوین)، محمدحسین اسلامی(ذوب آهن)، قائم اسلامی خواه(هوادار)، فرشید باقری(مس رفسنجان) و البته فرشید باقری( نساجی مازندران) اسامی مطرح شده هستند. گفته می شود با مخالفت سرمربیان ذوب آهن و شمس آذر جدایی و انتقال گودرزی و اسلامی منتفی شده است. از میان 3 گزینه دیگر هم ظاهرا مسی ها در ازای واگذاری هافبک سابق استقلالی ها که بازگشت احتمالس اش صدای اعتراض هواداران استقلال را بلند کرده است ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس را می خواهند. دو بازیکنی که گفته می شود در لیست مازاد نکونام هستند تا با جدایی آنها جا برای 2 خرید باز شود.

از باشگاه استقلال خبر می رسد که آبی ها با 2 خرید دیگر پرونده نقل و انتقالات زمستانی را می بندند. برای این منظور باید دوجای خالی در لیست ایجاد شود که این کار چندان ساده نیست چرا که جدایی باید توافقی باشد. غیر از این رضا میرزایی که تازه از بند مصدومیت رها شده نیز باید تعین تکلیف شود که قرار است نامش به لیست اضافه شود یا نکونام نظر مثبتی روی او ندارد. شاید نکونام برای تصمیم گیری درمورد میرزایی در انتظار روشن شدن تکلیف خرید های جدید است. شاید اورانوف سومین خرید زمستانی استقلال باشد. هرچند شایعه بازگشت فرشید باقری و همچنین فرشید اسماعیلی هم که گفته می شود با پرداخت 10 میلیارد تومان امکان فسخ یک طرفه با نساجی را دارد نیز این روزها جدی تر از قبل به گوش می رسد.

باید دید تا پایان هفته جاری چه اتفاقی خواهد افتاد و در وهله نخست استقلالی ها موفق به مجاب کردن بازیکنی برای جدایی می شوند تا لیست خودشان را خالی کنند یا همین دو ورودی و دو خروجی پایان کار استقلالی ها در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود؟

جذب ماشاریپوف تا حدود زیادی علی خطیر را از زیر فشار خارج کرده است، اما سرمربی استقلال تاکید دارد که دست کم باید یکی دو بازیکن دیگر از میان نفرات مورد نظرش توسط مدیران باشگاه جذب شود. با توجه به اینکه همزمان باید لیست هم خالی شود، برای خرید های بعدی کار مدیران استقلال سخت تر است. به ویژه اینکه توقع و انتظار هواداران هم بالاتر از نفرات و اسامی چون فرشید باقری است!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها